4 Ekim 2011 Salı

Yves Saint Laurent sonbahar/kış 2011


Yves Saint Laurent'in sonbahar kış 2011 koleksiyonuna bakıp da koleksiyon tadı almak pek mümkün değil açıkçası. Her ayakkabı kendi konseptini yaratmış gibi duruyor, onları bir arada tutan ortak bir dil gibi. Ama beğenmedim mi, yoo bayıldım hatta. Özellikle dolgu topuk olayının böylece irdelenip estetize edilmesi çok hoşuma gidiyor. Bazı insanlar (kadınlar da erkekler de) nedense dolgu topuğu topuktan saymıyorlar. Neymiş efendim böyle stiletto olcakmış pıt pıt ceylan gibi sekecekmişiz. O o kadar da kolay olmuyor, ben Yves Saint Laurent'in dolgu topuklarını alayım piliz. Özellikle dore ve lamenin birlikte kullanıldığı, dolgu topuklu 'bandaj ayakkabı' modeline bayıldım. Topukta kullanılan süetin, parlak deriyle olan kontrastı, renkler ve altın biyeleri özellikle çok hoşuma gitti. Artık bu ayakkabıya da uzaktan göz süzebilirim.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder