16 Ekim 2011 Pazar

Burak Uyan sonbahar/kış 2011

Burak Uyan için "türkün gücü" konseptinin ayakkabı ayağı desek yalan olmaz. Nuri Bilge Ceylan, Orhan Pamuk, Emrah Yücel neyse Burak Uyan da o. Kendisinin oldukça parlak ve dolgun bir CVsi var. Aperlai, Givenchy gibi önemli markalarda tasarımlar yapmış, Net-a-porter gibi önemli bir alışveriş sitesinin aksesuarlardan sorumlu tasarımcılığını üstlenmiş, 2010 yazından itibaren de kendi markasını yaratmış. Buradan kendi çapımda büyük takdirlerimi sunuyorum kendisine ve de hem başarılarının hem de ayakkabılarının devamını merakla bekliyorum.



 Yukarıdaki ayakkabılar tasarımcının sonbahar kış koleksiyonundan. Her biri kendi içinde çok hoş ve orjinal tasarımlar. Koleksiyon olarak onları bir arada tutan nedir tam kavrayamamış olsam da bu ayakkabıları ben çok beğendim. Hemen favorimi de ekleyeyim; malzeme skalası, rengi ve mimari formuyla ikinci sıradaki mor sandaletlere bayıldım. Bu arada Hollywood sakinleri de Burak Uyan tasarımlarını heyecanla karşılamışlar... Aşağıda Cameron Diaz'ı Teen Choice Awards töreninde bir çift Burak Uyan'la görebilirsiniz.

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder