12 Ekim 2011 Çarşamba

ünlü pabuçlar: Blake Lively

Bu gün ünlü pabuçlarda Blake Lively var. Ayakkabılar Charlotte Olympia'nın Dolly'lerinden yeşil olanı. Bu Dolly'lerin envai çeşit rengini sık sık ünlülerde görüyorum. Ben de parayı basıp designer ayakkabı alacak olsam bir adet Charlotte Olympia Dolly edinirdim.
Şimdi ben bu kıza ifrit oluyorum. Kendisi yemek yemeyi seven, spor yapmayan, genetik olarak taş olmaya programlanmış hatunlardan. Yaşımız çok yakın ama o dünyanın en güzel kıyafetlerini ve ayakkabılarını herkesten önce giyip, Leonardo DiCaprio'nun kollarından Ryan Reynolds'un kollarına koşarken ben burda onun hakkında atıp tutuyorum. Peh... Neyse... Gossip Girl çekiminden araklanmış bu görüntüde Charlotte Olympia'larıyla arz-ı endam eden Blake'e yine yakışmış yine yakışmış, doğruya doğru. Gri tonlardaki floral desenli elbisesini, elbisenin desenleriyle uyumlu yeşil ve mercan tonlarında kolyelerle süslemiş. Altına çektiği ayakkabılar da tabi ki mikemmel.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder