16 Ekim 2011 Pazar

trend: Kürk

Bu sezon ön plana çıkan değerli malzeme trendinden daha önce yılan derisi ile ilgili postlarımda bahsetmiştim. Şimdi ise kürk konusuna değinelim. Açıkçası yumuşak yumuşak hayvanları duvarlara vura vura öldürüp, derilerini yüzüp sonra onları ayakkabının üzerine koyma düşüncesinin benim için pek bir cazibesi yok. Sahte kürklerin, peluşun, polyesterin kullanılması da beni hiç mi hiç rahatsız etmiyor. Tabi zengin kokona ablalar istiyor ki en kıymetlimiss benim olsun, ondandır ki çeşit çeşit hayvanlardan yüzülen kürklü tasarımlar her sezon kendine yer buluyor. Bu ayakkabılar gerçek kürk mü değil mi bilemiyorum ama kürk görüntüsü ve hissi benim hoşuma gidiyor, hayvanlardan yapılmadığı sürece...
Alexander Wang                                      Aperlai

Brian Atwood                           Gianvito Rossi

Christian Louboutin                               Pierre Hardy

Bunlar da sezondan seçmece kürk detaylı tasarımlar. Yerleri süpüren kürklü bir ayakkabının ne kadar kullanışlı olduğu sorgulanır bence... O yüzden buradaki favorim de yine Louboutin tasarımı olacak. Oldukça çılgın ve asi bir havası var ve kırmızıyla siyahın bir araya gelince yarattığı süper-seksapel de bu ayakkabıya olan aşkımı pekiştirdi. Louboutin reyiz rulezz diyerek içimdeki apaçiyi de dışarı çıkartiyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder