11 Ekim 2011 Salı

Louis Vuitton sonbahar/kış 2011



Biliyorum, şu aralar ilkbahar yaz koleksiyonları haberleri her yerde dönüyor, Milano, Londra, New York ve Paris moda haftaları gerçekleşti ama ben şu anda hiç yaz ayakkabışarına bakacak modda değilim. O yüzden usul usul önümüzdeki kışa odaklanıyorum. Belki kara kış gelince canım ister de o dosyaları da hazırlarım.
Neyse, konumuz Louis Vuitton aslında. Louis Vuitton tasarımcılarının çooook güzel gözü var (mı deni bilemedim) kalıplar, oranları her zaman renk, aksesuar vs. nin çok önüne geçmiş oluyor ve ayakkabılar her zaman inanılmaz estetik görünüyor, aynı bu sezon olduğu gibi. Bence bu ayakkabıları erkekler tasarlıyor çünkü hiç bir kadın başka bir kadına bu topuğu reva görmez. Modellerin hepsi platformlu olmasına rağmen topuklar o kadar yüksek ki neredeyse parmak ucunda durmak gerekiyor. Bunlarla yürüyebiliyorsanız giyiniz tabi, çünkü pek güzeller. Bu arada o kırmızı çizme lastik, evet bildiğin lastik çizme. Şimdi ayağındaki çiçekli böcekli lastik çizmelere bakıp ağlayabilirsin. Benim favorim ise en sondaki üç tane incecik kurdeleyle bileğe zarifçe dolanan ayakkabı. Onun gövdesinin siyah, kurdelelerinin beyaz olduğu versiyonu daha hoş tabi ama onun güzel fotoğrafını bulamadım. Ayrıca bu ayakkabı anladığım kadarıyla baya da popüler oldu, Emma Watson'ın Vogue çekiminde, Louis Vuitton Milano mağazası açılışında ise Tuğba Ünsal'ın ve bir kaç celebritynin ayağında gördüm ve bana daha da göreceğiz gibi geliyor.

 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder