30 Ekim 2011 Pazar

ünlü pabuçlar: Kim Kardashian


Kim Kardashian, nam-ı diğer "Bayan (koca) Popo"dan zerre haz etmesem de bu ayakkabıları görmezden gelemedim.  Burberry Prorsum markalı 2010 kış sezonuna ait bu "Aviator" botlar benim en en en sevdiğim botlar listemin başında yer alabilir sanıyorum. Hem rahat, hem asi, hem çekici, hem sıcacık, hem kullanışlı, hem, hem... çok nitelikli bir çalışma.Kardashiancan bu botları altı kaval üstü şeşhane formatında pazar işi kıyafetleriyle kombinlemeyi uygun görmüş (o pazar işi kıyafetler binlerce dolardır ya neyse). Ben JLo'nun bayan popo olduğu dönemlerde yetişmiş bir genç olarak Kim Kardashian'ın şanına bir anlam veremiyorum ama yine de bu bot seçimiyle kendisini takdir etmekten alamıyorum kendimi. Aferin kız, gözümdeki gereksiz varlığına bir anlam kattın sonunda!


Burberry Prorsum "Aviator"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder