11 Ekim 2011 Salı

ünlü pabuçlar: Lady Gaga

Bu da yeni köşemiz olsun bakalım. Ünlü hanımların ayakkabılarını teşhis edelim. Normalde bir ünlü bir ayakkabı formatında düşünüyordum ama Lady Gaga'yı aynı ayakkabının 3 farklı rengiyle görünce kendimi tutamadım.
Ayakkabımızın adı Daffodile ve kendisi Christian Louboutin tasarımı. (Lady Gaga ve Louboutin'la başladım bana uğur getirsin diye, besmele gibin bi yerde...)
Ayakkabı bu, ultra platformlu, ultra yüksek ökçeli hardcore diyebileceğimiz bir ayakkabı. Giymek cesaret ister tabi ama giydin mi de boyu uzatır, bacakları uzatır, popoyu kaldırır vs. Yararı mı çok zararı mı ona siz karar veriniz plz.

Bu davette kendileri siyah renkli modeli tercih etmiş diyecektim ki yo hayır davet mavet yokmuş ortada, kadın Londra'da otelinden çıkıp bir yerlere gidiyormuş sadece. Saçlı saçlı mayosu, saçlı saçlı şapkası ve uzun saçlarıyla atmış kendini sokağa. Tanrı seni korusun Gaga daha ne diyeyim.

Burada da Lady Gaga alışverişte (Ayşegül tadı yakaladım sanki) baştan aşağı yeşiller içerisinde.  Yeşil iki parçalı takımını yine yeşil Louboutin'ları ile tamamlamış. Dolar işaretlerinden oluşan şapkasıyla da sanırım bize bir şeyler anlatmaya çalışıyor.

 Son olarak da, aynı ayakkabının fuşya/mor rengiyle New York'da karşımıza çıkıyor Lady Gaga. Aynı tonlardaki kıyafeti ve baş örtüsünün üzerine taktığı tuhaf uzakdoğu esanslı şapkasıyla matemde gibi duruyor kendisi.
Diyeceğim odur ki bu kız üşenmemiş aynı ayakkabının ,bizim gördüğümüz kadarıyla, üç farklı rengini almış. Gözüne dursun Lady, bir tanesini bulamıyoruz biz Gaga demek istiyorum. Yine bir postu da ağlayarak bitiriyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder