21 Mart 2012 Çarşamba

ünlü pabuçlar: Leighton Meester



Leighton Meester mı desem Blair Waldorf mu desem bilemedim. Çünkü tahmin edebileceğiniz üzere bu kareler Gossip Girl setinde çekilmiş. Set fotoğraflarından anladığım kadarıyla bu kızlar genelde Ugg tipi pofuduk botlarla geziyor ve sadece boydan çekimlerde zibilyon inçlik ayakkabılarını giyiyorlar. Öyle ebem de giyer demek istiyorum. Ben topuklu ayakkabılarımla bütün gün ofiste koşturup akşam da İtalyanca kursuna devam ederken kimse yandan Ugg'ları çıkarmıyor, al giy iki soluklan diye. Kandırıyorsun bizi Blair, kandırıyorsun bizi Gossip Girl. O Miu Miu loaferları doğru düzgün giymeyeceksen hiç giyme daha iyi.
PS: Bu ayakkabılar çorap dosyamın en başındaki cici ayakkabılar. Buradan bakabilirsiniz.

1 yorum:

  1. Bu loaferlara bayılıyorum ben iki rengi de harika ama çok çok çok haklısın bizi kandırıyorlar hatrlarsan Bihter Ziyagil de yürüyemiyordu:) Ben günlük hayatta çantam büyükse babet taşıyorum bazen yanımda...



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil