23 Mart 2012 Cuma

ünlü pabuçlar: Katy Perry


Alman müzik ödülleri Echo Awards'da performans sergileyen Katy Perry, kırmızı halıda da inanılmaz güzellikte bir elbiseyle arz-ı endam etmiş. Vücut hatlarına göre formunu almış grid desenli elbisesine adeta taptım. Ayağındaki Louboutin Sex Pump'ların ise pek hayranı değilim ve de bu kıyafetle başka bir ayakkabı daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum -ama Louboutin imzalı bir ayakkabıya da laf etmek istemem-. Bir de Katy Perry'nin mavi saçlarından ben sıkıldım, kendisi nasıl sıkılmadı anlayamıyorum. Tamam güldük, eğlendik ama artık siyaha dönmenin vakti geldi bence Katy'ciğim. Ben saçımın uçlarını maviye boyadığımda sıkılıp kestirmem sadece bir ay sürmüştü. Hadi güzelim artık, hadi canım.

2 yorum:

  1. Katy ye laf yokkkk:) ben bu haline bayılıyorum kendim boytamadığım için onun ki harika:))) Ayakkabılar yaratıcı ama ne kadar kullanışlı şüpheli:) ayrıca hatırlatmak isterim 1400 dolar:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhah ben de üç ay önce kendi saçımı maviye boyatmış olduğum için sıkıldım herhalde:) Bu ayakkabıları da o yüzden pek sevmiyorum, çok saçma geliyor; üzerinde sex yazan 1400$lık ayakkabıyı bir insan kaç kere giyebilir ki?

      Sil