30 Ocak 2012 Pazartesi

ünlü pabuçlar: SAG Ödülleri 2012

Ödül sezonuna bomba gibi devam ediyoruz. Bu sefer Screen Actors Guild Ödülleri'ndeyiz ve yine ödüller hiç mi hiç umurumuzda değil. Hemen ünlülere ve ayakkabılarına geçelim.

 Fuşya elbisesi ve mor Jimmy Choo'larıyla biraz yavan bir görüntü çizen Diane Argon ile başlayalım. Oldum olası kırmızı halı üstündeki pembe giysilere gıcığım var. Kırmızı üstünde pembe yok oluyor bence. Hele böyle düz bir modelle Diane Argon sanki kamufle olmuş gibi. Ayağına seçtiği ayakkabılar da güzel olsa da bu kıyafete yakıştıramadım ben. Otur sıfır diyor ve sıradaki isime geçiyorum.

Emily Blunt yılın öne çıkan renklerinden yeşil bir tuvalet giymiş. Kıyafetini ve saçını pek beğenmedim be ama ayakkabılar on numero. Ama Jimmy Choo'nun klasik modellerinden Linda'yı tercih eden Emily Blunt'ı yanındaki boyuna posuna, gülüşüne bayıldığım John Krasinski sebebiyle affediyorum.

Lea Michele ekstra derin yırtmaçlı tuvaletini Casadei'nin en sevdiğim modellerinden biriyle tamamlamış. Tabi onun giydiği saten modeli neon sarısı olanı geçemez ama yine de oldukça hoş. Yalnız bu kız yine saçma salak pozlar vermiş onu napıcaz bilemiyorum. Şu kıza bu kadar kıyafet alacaklarına bir tane poz verme hocası tutsalar daha yerinde olur.

Zerafet tanrıçası Zoe Saldana ise törende en beğendiğim isimlerden biri oldu. Çok hafif ve şeffaf gözüken Givenchy tuvaletiyle içimi açan Saldana, Guiseppe Zanotti'nin dantel desenli d'Orsay ayakkabılarıyla şıklığını tamamlamış. Şu narin fiziğine de böyle bir kıyafet yakışırdı zaten.

Dikkatimi çekense törende Louboutin görememiş olmam. Gözlerim fellik fellik kırmızı taban aradı desem yeridir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder