4 Ocak 2012 Çarşamba

ünlü pabuçlar: 2012 kutlamaları

Yeni yıl tembelliği çöktü üstüme bir post hazırlayamadım :) Ünlü pabuçlarda bugün yeni yıl ayakkabılarını inceliyoruz. New York Times Square'de yapılan kutlamalara katılan ünlülerin ayakkabılarına göz atıyoruz.
Fergie ile başlayalım. Gergin suratı ve kaslı vücudunu göz ardı edip direk ayakkabılarına geçiyorum. Bu sandaletlerin markası Tania Spinelli. Bu tasarımcıyı daha önce duyduğumu söylesem yalan olur ama ufak bir Google operasyonundan sonra kendisini başarılı bulduğumu söyleyebilirim. Ayrıca Fergie'cim elbisen de pek güzelmiş.

Yine Lady Gaga yine, yeni bir Daffodil. Bu gümüş modeliyle beraber Lady Gaga Daf Count'umuz 7'ye yükseldi. Keep it up Lady Gaga diyorum, mesajım iletilsin lütfen. Konu Lady Gaga olunca insan çeşit çeşit ayakkabı görmek istiyor ama bu kız bu ayakkabıya takmış belli ki. O yüzden bu sene Daf'ın 2546 ayrı rengiyle idare edeceğiz artık.


Son olarak aynı partiden Emmy Rossum var kadrajımda. Kendisi Brian Atwood'un iğne topuklu Marcella modelini tercih etmiş. Ben buraya ruganını koydum ama siz onu satenmiş gibi düşünüverin...

Bir yılbaşı da böyle geçti. En yakın tatile kadar bu partinin neşesini içimizde taşıyalım, herkese iyi yıllar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder