9 Ocak 2012 Pazartesi

ünlü pabuçlar: NBC partisi

Amerikanın meşhur televizyon kanalı NBC bütün ünlüleri toplayıp güzel bir parti vermiş. Ünlüler de en hoş ayakkabılarıyla (adeta Louboutin sponsorluğunda) süslenip püslenip katılmışlar bu etkinliğe. Şimdi ünlüler ve ayakkabılarına bir göz atalım.


Jessica Simpson patlayacak gibi gözükmesine rağmen daracık elbisesi ve Louboutin ayakkabılarıyla katılmış partiye. Ayakkabıların benim koyduğum renkli modeli daha cezbedici olsa da Jessica Simpson'ın kullandığı siyah modeli de oldukça şık. Tabi dibi gelmiş plastik sarı rengindeki saçları ve kendini 50 yaşındaymış gibi gösteren makyajını hiç beğenmediğim için ayakkabıları güzel de olsa otur sıfır diyorum.


Nicole Richie'nin harika bir ayakkabı koleksiyonu olsa gerek, sürekli muhteşem ayakkabılarıyla kameralara yakalanıyor çünkü. Naturel tonlardaki kıyafetini yine aynı tonlarda Bianca'larla tamamlamış. Louboutin'ın bu çok sevilen modelini kendisine yakıştırmış Richie. Ne de olsa bu inanılmaz cool pantolonuyla kötü gözükmesi imkansıza yakın.


Katharine McPhee Americon Idol insanıymış, ben kendisini tanımıyorum ama ayakkabılarını binlerce kilometre öteden şıp diye tanıdım. Tül detaylı Christian Louboutin'larını kıyafetinin geri kalanıyla biraz alakasız da olsa beğendim. Ayakkabının kendisi pek güzel çünkü, evet.


Boşuna Louboutin sposorluğunda demedim, işte bir tane daha. Elle Macpherson süper seksi elbisesi ve altın buklelerini Louboutin'ın alamet-i farikası Pigalle'in dikenli modeliyle tamamlamış. 50ye yaklaşan yaşına rağmen kusursuz göründüğünü de ekleyelim. İyi seçim Elle, böyle devam et.


Her zaman aşırı derecede neşeli gözüken Juliette Lewis yine o gün de havasındaymış anlaşılan. Çılgın duruşunu takdir ettiğim oyuncu-şarkıcı ayakkabı seçimiyle de bir puan daha kazandı gözümde. Jimmy Choo sandaletleri on numero olmuş diyor ve sıradaki ünlümüze geçiyoruz.


Rashida Jones Prada'nın sonbahar kış 2010 koleksiyonundan resimdeki ayakkabılara benzettiğim bir çift sandaletle katılmış partiye. Siyah yelpazemsi kısımları Rashida Jones'un ayakkabılarında göremediğim için tereddütlerdeyim ama bu ayakkabıları bile bulup çıkardığım için kendimle inceden bir gurur duymuyor değilim...






2 yorum:

  1. Selam blogunu yeni kesfettim ki yeni galiba:) ayakkabiyla ilgili herseye taparim:) ben de beklerim bloguma ' uyenim ,takipteyim
    khaleesistyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler, ben de takipteyim artık!!! :)

    YanıtlaSil