18 Eylül 2012 Salı

ünlü pabuçlar: Nicki Minaj

Nicki Minaj'ı ne kadar sevmediğimi anlatmama kelimeler yetmez. Ama bu onun, benim kış koleksiyonlarından en sevdiğim botlardan birini giymesine engel değil tabi. Kış ayakkabılarından favorilerimi şurada paylaşmış ve bu Fendi imzalı botları da 9 numaraya yerleştirmiştim. Listemi oluştururken botların kullanışlı, sade ama yine de ilgi çekici olması onları dokuz numaraya yerleştirmeme yetmişti ama bu botların böyle giyileceğini hayal etmemiştim tahmin edersiniz. Baştan aşağı saçma bir desene bürünen Nicki Minaj, daracık deri saçma şortuyla şahbaz olmuş, caanım ayakkabıları da giyilebilecek en kötü şekilde kullanmış. Bu kare American Idol seçmelerine giderken çekilmiş, böyle bir jüri tarafından idol seçilmenin anlamsızlığına değinmiyorum bile.

2 yorum:

  1. NERELERDESİNNN! AYLARDIR BİR POST YAYINLAMANI BEKLİYORUM! VE HALA HİÇBİR ŞEY YOK! LÜTFEN BLOG'UNA GERİ DÖN VE PAYLAŞIMLARINA DEVAM ET! SENİN BLOG'UNUN LEZZETİ, KEYFİ BAŞKA YERDE YOOOK!

    YanıtlaSil
  2. Daha sık yazmalısın ya !!!!

    YanıtlaSil