9 Eylül 2012 Pazar

Sezon ayakkabılarına ekonomik alternatifler 2

Sezon sezon high-end markaların trendlerini takip etmek keyifli de, iş bu trendleri uygulamaya gelince, para basmayan insanlar olarak, haliyle erişilebilir markaların benzer modelleri çıkarmasını beklemek zorunda kalıyoruz. Neyse ki devir iletişim devri de artık değil 1-2 sezon beklemek, artık aynı sezon içinde aynı tarz modelleri bulmak mümkün oluyor. Ben de en sevdiğimiz markalara şöyle bir göz attım ve aralarından "gözümün bir yerlerden ısırdıklarını" sizin için toparladım.
Bu arada Shoetek beni iyi niyet elçisi olarak seçse yeridir, çünkü paylaşmalara doyamıyorum. Genelde beğendiğimiz modellerin benzerlerini yapan markalar kalitesiz malzemelerine rağmen saçma fiyat politikaları izlerken, Shoetek topuksuz ayakkabıya kadar trendleri yakından takip edip fiyatlarını da her zaman uygun aralıklarda tutmayı başarıyor. Ben de sık sık tercih ediyorum kendilerini ki dün elime ulaşan wedge sneakerlarım da yine yüzümü kara çıkarmadı belirteyim.

Sezona dair tek hayal kırıklığım ise hala aradığım kovboy çizmesini bulamamış olmam. Isabel Marant'ın western temalı koleksiyonunu gördüğümde; "hıh önümüzdeki istediğim gibi bir kovboy çizmesini bulacağım" diye düşünürken (hatta bu dileğimi yaz botları dosyasında da paylaşmıştım) yine olmadı yine olmadı. Neyse hala umutlarım tükenmiş değil.

2 yorum:

  1. ben zara'nın kovboy çizmesine (bu kolaja eklediğin) bayıldım açıkçası! bir de yine kovboy-umsu tarzda babet vardı, siyah-beyaz-kırmızı. o da çok güzel bence :) shoetek konusunda sana tamamen katılıyorum ama 41 numara üretmedikleri için içim buruk.. wedge sneaker, flatform ve şimdi de topuksuz topuklu gibi binbir alternatiften yararlanamamamın üzüntüsü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet dediğin babeti anladım hemen, ben de beğenmiştim onu:) Shoetek'e de baskı yapmalı biz yeni nesil hepten koca ayaklıyız napalım ama -ben de bir kocaayak olarak sınırdan kurtarıyorum ;)

      Sil