6 Eylül 2012 Perşembe

ünlü pabuçlar: Emma Watson

Böyle tembellik görülmedi! Bir aydır blogumu boşlayan ben neyse ki bu süre zarfında büyük işler başardım da fazla suçluluk hissetmiyorum. Daha önce paylaştığım üzere çok yakında Milano'ya taşınıyorum. Ee buradaki son günlerimde de yapmam gereken bir sürü iş vardı, üzerine tatil de eklenince tüm bunlar blogda koca bir boşluğa dönüştü. Neyse artık tatilimi yapmış, vizemi almış, burs başvurularımı, evrak işlerimi tamamlamış biri olarak daha çok buralarda ve çok kısa bir süre sonra da Milano'dan bildiriyor olacağım.
 
Konuya dönmek gerekirse, Emma Watson'ın güzelim Tom Ford ayakkabılarıyla geri dönüş yapalım dedim. Emma Watson geçtiğimiz günlerde katıldığı Late Show with David Letterman için tercih etmiş bu ayakkabıları. Markanın 2011 ilkbahar yaz koleksiyonuna ait bu ayakkabıların aynısını geçtiğimiz günlerde Rihanna'da da görmüştük hatırlarsanız. Skinny pantolonu, basic atleti ve beyaz ceketi ile olabildiğince sade bir görüntü çizmiş genç oyuncu. Bunca sadeliğe yine de göz alıcı gözüktüğünü eklemek gerek.
Bu Tom Ford ayakkabılar ciddi popülarite kazandı bu sezon. Ama nedense bana aşırı derecede Louis Vuitton'un ilkbahar yaz 2011 koleksiyonundan aşağıdaki ayakkabıları hatırlatıyorlar. Yine de Tom Ford'un yorumunun daha klas kullanışlı gözüktüğünü eklemeden geçemeyeceğim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder