13 Nisan 2012 Cuma

Yves Saint Laurent sonbahar/kış 2012

Kış koleksiyonlarını incelemeye girişip de en sevdiğim ayakkabının bulunduğu YSL koleksiyonundan bahsetmemek olmazdı. Normalde ayakkabı denince Louboutin bir yana, İtalyan tasarımcılarını daha bir seviyorum. İtalyan işçiliği, tarzı, kalıbı bana çok daha zarif ve çekici geliyor. Ama Yves Saint Laurent'in kış koleksiyonunu ne kadar sevdim bilemezsiniz. Kıyafetlerle gelen Art Deco çizgilerinin küçük nüanslarla YSL ayakkabılara taşınmış olması; PVC, metalik renkler, cap toe gibi görmeye alıştığımız trendlerin bu şekilde uyarlanması çok hoşuma gitti. Hem de her ne kadar güncel trendler yansıtılmış olsa da her bir ayakkabının klasik ve ömürlük bir görüntüsü var, hiçbiri tek sezonluk kullanıp dolaba tıkılacak modeller değil.




Favorim tabi ki ilk sıradaki janjanlı güzeller ama YSL'nin klasik Tribute modelinin püsküllü mokasen formunda yorumlandığı siyah ayakkabıya da bayıldım, gerçekten kullanışlı gözüküyorlar.

1 yorum:

  1. ilk başta ki iki ayakkabıyı çok beğendim :)


    http://kucuksiyahkelebekk.blogspot.com/

    YanıtlaSil