19 Nisan 2012 Perşembe

ünlü pabuçlar: Nisan karması

Bugün en sevdiğim Hollywood dedikodu sitelerini gezerken bir de baktım ki bir dolu ünlü ve bir dolu güzel ayakkabı... Ben de hepsini tek bir postta incelemeye karar verdim ve işte başlıyorum.

İlk olarak Beyoncé ve Isabel Marant'larına bakalım. Bir ayakkabı bu kadar popülerleştiği zaman insan ister istemez soğumaya başlıyor. Bende de aynı belirtiler baş gösterdi. Önceden "WOW Isabel Marant!" diyordum, şimdi "hımm Isabel Marant" diyorum. Eminim anladınız derdimi...

Catherine Zeta Jones ve artık iyice dede kıvamına gelmiş Michael Douglas var sırada. Catherine Zeta Jones'un ayakkabıları tahmin edebileceğiniz üzere Louboutin imzalı, modelin ismi de "Keyhole Mary Janes". Bu ayakkabıyı ben beğendim, en azından her allahın günü herkesin ayağında görmüyorum.

Şimdi de dünya üzerindeki her kadın giyse laf etmeyeceğim bir ayakkabı var sırada. Louboutin'ın "Bianca" modeli tam anlamıyla klasiklerden. Yakışmaması, kıyafete uymaması imkansıza yakın ama Christina Aguilera formdan düşmüş olmasına rağmen yaptığı kıyafet tercihiyle bunu başarmış gözüküyor.

Emily Blunt'ın ayakkabıları ile ilgili çok net bir fikrim yok ama YSL imzalı olduğunu söyleyebilirim, bu benim de çok sevdiğim Tribute modelinin kalıbı. Ama bu modeli daha önce görmemiştim açıkçası. Sanırım sonbahar kış 2012 sezonundan bir parça. Benim resmin yanına eklediğim modelin aksine püskülsüz ve rugan. Gerçekten harika gözüküyor.

İşte herkeslerde görmekten sıkıldığım bir ayakkabı daha. Chloé'nin bu postallarını giymeyen kalmadı. Evet çok güzel, havalı, rock'n roll ama Coachella'da da birkaç çiftini gördükten sonra hafiften bıkkınlık geldi bana. Lindsay Lohan de bu akıma kapılmış ve şapkası, minik şortu ve askılı bluzuyla tamamlamış kıyafetini.

Şimdi de çekik gözlü güzel Lucy Liu'ya bakalım. Ayağında biraz önce övgüler düzdüğüm Yves Saint Laurent'in meşhur sandaletleri var. Nude sandaletleriyle çiçekli elbisesinin uyumunu ve üstündeki kabanını beğendim ama çantan birazcık alakaya maydonoz olmuş Lucy.

Ay yoruldum yeminlen ama son ünlümüze geldi sıra. Alyssa Milano ya da yeni soyadıyla Alyssa Lachey şu hamile haliyle çok hoş bir görüntü yakalamış. Kiremit rengi elbisesi, Gucci "Ophelie" ayakkabıları ve altın rengi aksesuarlarıyla oldukça şık gözüküyor.

Buradan da Hollywood ünlülerine açık mektup yolluyorum: Lütfen güzel ayakkabılarınızı sırayla giyiniz. Hepiniz aynı anda giyince ben yoruluyorum. Kib öpt bye plz... 

3 yorum:

  1. chloe biker botlar haricini begendim hatta isabel marant ve catherine zeta jones'un ayagındakilere suan bayıldım :)

    banada beklerim =)

    YanıtlaSil
  2. Beyonce'un kalın bacaklarının altında İsabel Maran ayakkabılar pek olmamış .umarım daha fazla popülerleşmeye başlamaz bu sneaker lar çünkü hiç hoş değiler :)

    YanıtlaSil
  3. I love the Louboutins that Catherine Zeta Jones iswearing. And I am soooooo inlove with those guccis in the last picture!

    YanıtlaSil