29 Nisan 2012 Pazar

styling: Chloé

Chloé'nin ilkbahar-yaz koleksiyonunu şurada incelemiş ve sezondaki favorilerimden biri olduğunu söylemiştim. Ancak hiç bir Hollywood yıldızı benimle aynı düşünceyi paylaşmamış olacak ki kimseyi bu güzel ayakkabıları kullanırken göremedim. Ben de konuya el atıp kendi hayali stylingimi hazırlamaya karar verdim.

Siz de benim gibi sıkı bir "Bugün ne giysem?" takipçisiyseniz sık sık kafamıza kakılan "kıyafette tek bir star olmalı" kalıbını duymuşsunuzdur. Genelde programdaki yorumlara katılsam da bu konuda onlara katılmıyorum. Bir kıyafeti star yapan pek çok nitelik vardır. Deseni, rengi, silüeti ya da dokusu bir parçayı öne çıkarabilir. Bence işin sırrı burada yatıyor. Önemli olan her parçanın farklı bir niteliğiyle öne çıkması diye düşünüyorum. Örneğin bu kombinde büstiyer deseniyle, blazer rengiyle, etek ise dokusuyla öne çıkıyor. Ayakkabı ise her zamanki gibi benim şovumun yıldızı :)

Bu kıyafeti Blake Lively'nin üzerinde hayal ediyorum, ne de olsa vücuda daracık oturan parçaları çok güzel taşıyor. Bu arada kendimi sık sık bu kızı giydirmek isterken buluyorum, elime böyle bir fırsat geçse ilk giydirmek isteyeceğim isim Blake Lively olur sanırım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder