26 Şubat 2012 Pazar

ünlü pabuçlar: Independent Spirit Awards

Oscar Ödülleri'ne saatler kalmış olsa da bu ödül törenini de atlamayalım istedim. Bağımsız sinema ödüllerinin verildiği tören, anlaşılan Oscar'lara kıyasla daha rahat bir ortam; çünkü ünlüler daha çok günlük tarza yakın kıyafetleriyle törene katılmışlar.
Bu aralar sık sık karşıma çıkan Zanotti'lerle başlayalım. Daha geçen hafta Rihanna'da metalik burun dekolteli modelini gördüğümüz ayakkabının, aynı kalıbının sandalet modelini tercih emiş Lucy Liu. Sade siyah bluzu ve hareketli eteğiyle uyum içerisindeki ayakkabılarını ben beğendim. Ne de olsa bu topuksuz topuklu olayına bir zaafım var.
Shailene Woodley de sanıyorum ki yeni bir isim, çünkü kim olduğu hakkında şu güne kadar en ufak bir fikrim yoktu. Küçük bir google işlemiyle kendisinin George Clooney'nin meşhur filmi The Descendants'ın kadrosundan biri olduğunu öğrendim. Neyse, bu 91'li hanımkızımız desenli şık bluzuyla sade bir pantalon, ayağına da Louboutin'ın sevilen ayakkabısı Duvetteleri kullanmış. Yaşına uygun ve sevimli bir görüntüsü var. Aferin çocuğum.
Artık malum Olsen ikizleri out, Elizabeth Olsen in. Her türlü ödül töreninde festivalde kendisini görmek mümkün. Independent Spirit Awards'da da olanca şıklığı ve güzelliğiyle katılan Olson Jr.'ın ayakkabıları Cesare Paciotti imzalı ve resimde gördüğünüz modelin tıpkısının aynısının açık gri renkli olanı. Bu ayakkabılar tasarımcının diğer ayakkabıları gibi İtalyan zerafetini çok güzel yansıtıyor, bu sebeple Paciotti ismini kırmızı halılarda daha çok görmek isteriz.
 
Twilight filmleriyle piyasaya çıkan ancak daha sonra çok daha başarılı filmlerde rol almasıyla bu seçimini affettiren bir isim, Anna Kendrick. Genelde giydiği kıyafetlere bayılmasam da bu törendeki McQueen elbisesini ve Brian Atwood'un Honey isimli ayakkabılarını fena bulmadım.
Kate Beckinsale'in güzelliğine Pearl Harbor'dan beri hastayım. Güzel oyuncu neyse ki stiliyle de göz dolduruyor ve bu hastalığımı baki kılıyor. Törende giydiği pembe tulumuna ve Louboutin imzalı Lady Peep ayakkabılarına yine hayran kaldım. Bu arada resimlere gözlerimi kısarak, kafamı evirip çevirip bakarak ve Louboutin modellerini zihnimden geçirerek uzun google aramaları sonucunda bulduğum ayakkabıları neyse ki muhteşemmiş, aramalarıma değdi doğrusu.
Son olarak zerafetin kavruk ten şubesi Zoe Saldana'ya bir bakalım. Kendisi şimdiden yazı getirmiş diyeceğim ama malum Los Angeles'ta kış mevsimi buradaki gibi yaşanmadığından bu kılıkta gezmesi orada yadırganmamıştır. Bol dekolteli elbisesini Brian Atwood'un Zenith mdeliyle tamamlayan Saldana yine sevimli, yine şık.

Artık patlamış mısırımı ve battaniyemi hazırlayıp Oscar şenliklerime başlayabilirim. Yırtmaç dileklerimi buradan yineliyorum. Allaım noolur yırtmaçlı elbiseler giysinler, noolur ayakkabılar gözüksün, amin.

1 yorum:

  1. ah ah oscarları canlı canlı izleyemiceğime yanıyorum ben :( senden ayakkabı havadislerini alırız artık :D

    YanıtlaSil