11 Şubat 2012 Cumartesi

ünlü pabuçlar: ifw 2012

IFW bu yıl da türlü türlü modaseverin, sosyetik ismin, wannabe bloggerların ve bir takım tanımlanamayan kişiliklerin şov alanı haline geldi. İnsanların moda haftasına katılırken giyimlerine özen gösteriyor olmasını takdir etsem de, ilginç olmak adına saçmalayan kişiler için kendi çapımda biraz utanıyorum. Benim için en rahatsız edici kitle ise sanıyorum efeminelik ile hipsterlık arasında gidip gelen erkekler. Resmen moda haftasına katılan oğlan çocukları beni kokona bayanlardan daha çok rahatsız etti. Neyse ben kendi ilgi alanım olan ayakkabı kısmına gelirsem, kısmen tatmin olduğumu söyleyebilirim.

Deniz Berdan ile başlayalım. Kendisi koleksiyonundan elbisesi ve Alexander McQueen imzalı botlarıyla oldukça şık gözüküyor.Gözünün altındaki ampul gibi parlayan beyaz farı olmasa iyiydi ya neyse... Ayakkabılar on numero o yüzden sustum.

 Bu sosyete tayfasını pek tanımam etmem. Bu bayanlar kim onu bilemedim o yüzden. Ama kendileri bir çift Miu Miu sever olsa gerek ki geçen sezonun eğlenceli ayakkabılarından birer çift giymeyi uygun görmüşler. Kıyafetlere bayılmadım ama bu ayakkabının bende kredisi büyük, o yüzden yine sessizce devam ediyorum.

İkoncan Eda Taşpınar Hollywood'un da favorisi olan Louboutin Daffodile ayakkabıların siyah rugan modelini tercih etmiş. Balmain şortuyla hareketlendirdiği baştan aşağı siyah kıyafetini ben çok sevdim. Tabi bu sevgimde Louboutin'ın payı büyük.
Bu suratsız bayanı da tanımıyorum ama kıyafeti anlamsız bir markalar curcunası gibi gözüküyor. Anlıyoruz çok paran var ama o güzel Louboutin Engin'lerın dahi yakışmadığı bir kombin yapmayı başarmışsın. Dev monogramlı Chanel çantanla mutluluklar dilerim.
Ezgi Kıramer'in ayakkabılarını çıkaramadım şimdi ama o kadar beğendim ki atlamayayım dedim. Adı bilinmeyen bu taş gibi ayakkabıları basic bir bluz ve kloş deri eteğiyle kullanmış olması havasına hava katmış. Tuttum seni sayın bayan.
Moda haftası denince hipster turnusolü Jeffrey Campbell'ları da atlamamak gerek. Bu iki hanımkızımız da ilginç kıyafetlerini yılın alterno-hiti Jeffrey Campbell'larla tamamlamışlar. Eh fena da olmamış. Yalnız ilk fotoğraftaki hanımkızımızın gangsta tarzını daha başarılı buldum. 




1 yorum: