22 Şubat 2012 Çarşamba

ünlü pabuçlar: Brit Awards 2012

Valla şu ödül törenleri sağolsun canım ayakkabılar görücüye çıkabiliyor. Yoksa günlük hayatta bu insanların sanat eseri tadındaki ayakkabıları giyecekleri yok. Hoş, törenlerde bile ayakkabı konusunda çok da iddialı seçimler yapılmıyor ya neyse, olanla idare edeceğiz artık...

Sarı saçları ve verdiği kilolarıyla son günlerin (hatta son yılların) en popüler ismi Rihanna ile başlayalım. Korkarım ki Kezban sarısı saçlarına gözüm alışmaya ve hatta güzel gibi görünmeye başladı. Bunda metalik tonlardaki zımbalı Givenchy elbisesi ve ayakkabılarının yarattığı baştan aşağı bronz heykel görünümünün etkisi büyük tabi. Resmen kızın bronzdan heykelini yapsan bu kadar güzel görünür. Ayakkabıları, dediğim gibi Givenchy ve bahar 2012 koleksiyonundan. Ancak sanıyorum özel yapım çünkü aynı kalıptaki ayakkabılardan bulmama rağmen Rihanna'nın ayağındaki zımbalı modelinin görselini bulamadım.

Florence Welch 3-4 senedir piyasada olmasına rağmen yeni yeni parlayan yıldızlardan. Kadife sesi, kızıl saçları ve beyaz teniyle moda devlerinin de ilgisini çekmeyi başaran Welch geçtiğimiz aylarda Vogue'a kapak olma şerefine de erişti. Florence Welch Brit Ödülleri performansına ve önceki kırmızı halı geçişine iki farklı Alexander McQueen elbise ile katıldı. Kırmızı halıdaki ayakkabıları ise yine McQueen imzalı. Zaten bu şiirsellikte bir elbisenin altına başka bir tasarımcı seçmesi düşünülemezdi.

Victoria Justice ünü ülkemize ulaşmamış bir Disney yıldızı (ya da bana ulaşmamış olabilir). Yine de ayakkabı seçimleriyle radarıma girmeyi başardı. Daha önce Guiseppe Zanotti imzalı ayakkabılarıyla da topuksuz topuklular postuma konuk olmuştu kendisi. Bu seferki ayakkabılarının gözlerimin beni yanıltmadığını umarak Brian Atwood'un Kasha modeli olduğunu iddia edeceğim. Umarım yanılmıyorumdur.

Küçüklüğümüzün "the kız grubu" Spice Girls'ün sevmli Spice'ı Emma'yı görüyorsunuz yukarıda. Aldığı kiloları, zevksiz kıyafeti ve kötü makyajıyla tam bir İngiliz kırosuna dönüşmüş olsa da; gülümsemesi, sıcaklığından hiç bir şey kaybetmemiş. Spice Girls'cülük oyunlarında hep kendisi olmayı tercih ettiğim Emma Bunton törene Louboutin Daffodil'lerle katılmış.

Tanımadığım bir isim olan Cher Lloyd'la devam edelim. Tanımadığıma göre kesin bilmemne idoldur diye düşünürken ufak bir araştırmayla haklı çıktım. İngiltere'nin ses yarışması X Factor yarışmacısıymış kendisi. Eminim İngilizler bu çıtırı çok seviyorlardır ama 80'lerden fırlamış payetli tulumu, ağır göz makyajı ve normalde çok sevdiğim Louboutin Asteroid ayakkabılarıyla ben biraz yavan buldum bu kızı.

İzninizle bu postu Rihanna'nın gecede alelade çekilmiş bir karesiyle bitirmek istiyorum. Benim böyle güzel çıkmam için kırk kişilik bir kadroya ihtiyacım olurdu sanırım. Bu kareyi al, poster yap, o kadar güzel çıkmış alçak.
 

2 yorum:

  1. rihanna'ya ben de hasta oluyorum ama hazır bi tane bulmuşken hemen kendisine bir bahane bulayım: yakın çekimdeki fotoğrafta cildindeki pütürcükler ne kadar belli dimi? cildi çok bozulmuş o kadar makyajdan demek ki..

    YanıtlaSil
  2. O pütürcükler iki photoshop darbesine bakar, altyapı güzel kızda onu napıcaz bilemedim:D

    YanıtlaSil