9 Kasım 2011 Çarşamba

ünlü pabuçlar: Versace for H&M

Ünlü pabuçlarda sadece bir ünlüyü değil, etkinliğe katılmış bir grup ünlünün ayakkabılarına göz atacağız (çünkü bir tane seçemedim). Bildiğiniz gibi H&M ünlü markalarla yaptığı işbirliğini bu yıl Versace'yle sürdürüyor. Ülkemizde de (nedense sadece) İstinye Park H&M'de 17 Kasım'da satışına başlanacak koleksiyonun New York'taki tanıtım defilesine tabiri caizse duyan gelmiş. Blake Lively, en sevdiği arkadaşı Chace Crawford, yine Gossip Girl'den Kaylee Defer, Chloe Moretz, Jessica Alba, Bieber oğlan, falan filan. Baya kalabalıkmış işte. Şimdi bu ünlülerden bir seçki ve onların ayakkabıları...


Nicki Minaj ne yapmaya çalışıyor? Biri bu soruya cevap vermeli. Lady Gaga söylemiyle, hareketiyle, giysisiyle, şarkısıyla kültürel bir ikon, bir fenomen. Peki ama Nicki Minaj ne yapmaya çalışıyor? Neyse kendisinin varlığını daha fazla sorgulamayıp ayakkabısına geçiyorum. Ayakkabısı tabi ki Versace. Benim çok beğendiğim 2010 yaz koleksiyonundan.O koleksiyondaki birbirinden renkli, birbirinden popart temalı ayakkabılardan sade olanını seçmiş sevgili Nicki ama neyse... Baştan ayağa bir saçmalık olduğu için kendisi, ayakkabı seçimini sorgulamak istemiyorum.


Geceye katılan bir diğer isim, Jennifer Hudson. Malum kendisi eski dombililerden, artık iyice açıldı saçıldı. Aferin valla iyi de oldu ama Versace for H&M botları o kadar da olmadı bence. İşte bu botlar tam ince insanlara yakışan cinsten, Jennifer Hudson'ın ise bileklerini sıkıştırıp bacaklarını daha kalın göstermekten başka bir şey yapmamış. Hadi bu botları giymek istiyosun Jennifer bari tombik bacaklarını ört di mi.


Sevgili Chloe Moretz, ben seni hakkaten çok seviyorum ya bak ne de güzel yakışmış minik sarı elbise. Yaşına uygun cici cici giyinmiş Chloe. Ayağında ise Versace'nin 2011 ilkbahar yaz koleksiyonundan bir sandalet var. Ten rengi ayakkabısı sade ve hoş olmuş, canım benim.


Chloe Moretz'in yanına yerleşmiş yüzünü göremediğimiz abla ise Kaylee Defer. Anlayacağımız dilde, Gossip Girl'deki Charlie/Ivy. O da koleksiyondan bir parça seçmiş. Yani bu ayakkabıya biz bile sahip olabiliriz (İstinye H&M'e gidersek). Üstündeki elbisesi ve saçları da oldukça eğlenceli ve hoş olmuş, H&M etkinliğine yakışır takılmış.



Ah Jessica ah Jessica. Balım bilirsin seni severim ama o kıyafet ne allasen. Hadi elbisen güzel, geceye uygun Versace desenli filan. Ama o yünlü okul çorabı ne? Altına o Louboutin'lar ne? Jessica Alba genelde oldukça şık giyinir ama bu kombini gerçekten beğenmedim. Louboutin'ları da yakıştıramadım. Ataydın o çorabı, giyeydin dore sandaletleri ne de güzel olurdun valla ama ııh olmamış.

Bu da böyle bir etkinlikti. Bayram da ne güzel geldi; güldük, eğlendik, dinlendik. Artık herkese iyi çalışmalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder