28 Kasım 2011 Pazartesi

Christian Louboutin ilkbahar/yaz 2012

Louboutin'sız bir sezon hayal bile edemediğimden arayı soğutmadan ilkbahar/yaz 2012 koleksiyonunu inceleyelim dedim. Christian Louboutin ayakkabılarının tarzı, kalıbı, çizgisi belli ama giderek bu çizgilerin içine mi hapsoluyor ne? Çok bayıldığım Allahım noooolluur benim olsun dediğim bir ayakkabı göremedim ben açıkçası (verseler giyerim ama he). Yine de Louboutin kadınlarının severek kullanabileceği tasarımlar var karşımızda. Özellikle bilekten bağlanan diken ve zımbalarla bezenmiş, ince bantlı sandaleti çok sevdim ve kırmızı halıda göreceğimize  de eminim. Ama koleksiyonun geneli beni çok etkiledi diyemem.



Otur sıfır derdim ama çarpılırım diye demiyorum, ama yine de on üzerinden yedilik bir koleksiyon var karşımızda ki Louboutin bizi on üzerinden onbirlere boğardı zamanında...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder