13 Kasım 2011 Pazar

ünlü pabuçlar: Lady Gaga


Yine bir Lady Gaga postuyla karşınızdayım. N'apayım seviyorum ben bu kızı. Kendisi Londra'da yine bir işler peşinde koşarken görüntülenmiş. Ayağında da Yves Saint Laurent'in 2012 ilkbahar yaz koleksiyonundan bir ayakkabı var. Daha piyasaya düşmeden Gaga'cığımın ayağına düşüyor ayakkabılar tabi. Metal detaylı mokasen modelindeki bu ayakkabıları ben beğendim. Özellikle rengi çok hoş ve Lady Gaga'nın kıyafetiyle de oldukça uyumlu gözüküyor. Hoş kıyafetini beğendiğimi söyleyemem. Gaga için oldukça sıradan bir seçim ve hatta onu şişman bile göstermiş ama neyse, benim konum ayakkabılar; onlar da oldukça iyi gözüküyor!
Yves Saint Laurent

Lady Gaga demişken aşağıdaki fotoğrafları eklemeden geçemeyeceğim. Önceki ünlü pabuçlar: Lady Gaga postumda Gaga'nın Louboutin Daffodile ayakkabılarından bahsetmiştim. Kendisi aynı ayakkabının üç ayrı yerde üç farklı rengi ile görüntülenmişti. Şimdi siyah süet ve beyaz modeliyle bu rakama iki tane daha eklendi. Yani sayabildiğim kadarıyla Lady Gaga'nın beş adet (evet beş!) Daffodile ayakkabısı var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder