20 Kasım 2011 Pazar

Jimmy Choo ilkbahar / yaz 2012

Malum Jimmy Choo yalnızca ayakkabı tasarlıyor. Bu yüzden diğer markalar gibi 3-5 modelle değil, 75 modelle çıkıyor sezona! Aralarından seçim yapmak ve buraya koymak kolay olmadı tabi, o yüzden yine benim perspektifimle başbaşasınız. Seçtiğim ayakkabıların bir kısmını çok beğendiğim için koydum -2. sıradaki su yeşili sandalet favorim- bir kısmını da ilerde ünlülerin ayağında göreceğimize eminim, yadırgamayalım diye koyuyorum -siyah straz taşlı sandaleti birileri kırmızı halıda giymezse ben de shoeshine değilim:P-. Jimmy Choo klasik formlarından vazgeçmemiş. Yine ayakkabılar alabildiğine narin, ince ince detaylarla işlenmiş ve oldukça zarif. Jimmy Choo'nun kendini sevdiren özelliği bu narinliği diye düşünüyorum, yine bu sebeple Jimmy Choo narin kadınların markası. Victoria Beckham, Sarah Jessica Parker, Jennifer Aniston gibi minyon yapılı kadınlara daha çok yakışıyor bu ayakkabılar bence. Bir Heidi Klum olsun, bir Leighton Meester olsun iri yapılı, uzun boylu kadınlar daha chunky, platformlu ayakkabıları daha iyi taşıyorlar. Tabi bunlar tamamen benim görüşlerim, en iyisi ayakkabılarla devam edelim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder