2 Mayıs 2012 Çarşamba

trend: Stiletto

Sonbahar kış 2012 trendlerine baktığımızda (şu linkte) yuvarlak burunların azaldığını ve sivri burunlu ayakkabıların öne çıkan trendlerden olduğunu söylemiştim. Şimdi de buna, sivri burunun en güzel hali olan stilettoları eklemek istiyorum. Alabildiğine ince topuklu, minimal ya da sıfır platformlu, seksapelitenin tavan yaptığı stilettoları beğenmeyen insanevladı yoktur sanıyorum (Hatta erkek arkadaşlarımdan da teyit aldığım üzere, erkeklerin de kadınlarda görmekten en çok hoşlandığı ayakkabılar da bunlar). Neyse ki önümüzdeki kış sezonu stiletto-severler için pek çok alternatif sunuyor. Neredeyse her tasarımcı koleksiyonuna zarif bir stiletto eklemiş. Benim favorilerim ise aşağıdakiler. Tabi ki en birinci kırmızı tabanı ve kırmızı rugan yüzüyle Louboutin'lar bence ve sevgili Christian Louboutin'a da buradan sesleniyorum; bir ayakkabının seksi olması için üzerinde şuradaki gibi "Sex" yazması gerekmiyor, bkz. kırmızı pabuçlar.
 Diego Dolcini                               Diane von Furstenberg
 Gianvanito Rossi                        Jean-Michel Cazabat
 Jimmy Choo                                Christian Louboutin
 Manolo Blahnik                                  Rupert Sanderson
Christian Dior                                  Stuart Weitzman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder