25 Mayıs 2012 Cuma

ünlü pabuçlar: Diane Kruger

Diane Kruger da olmasa Cannes'ı takip eder miydim bilmiyorum. Açıkçası Diane Kruger kıyafetleri ve Kristen Dunst'ın bir iki kıyafeti olmasa oldukça vasat bir yıl geçiriyoruz bence. Neyse, Diane'in bu görüntüsüne dönecek olursak, yine pastel tonlar, beyazlar içinde uçuş uçuş bir görüntüyle karşımızda kendisi. Ayağında ise festivalin en ilginç ve güzel tercihlerinden bir çift ayakkabı var. Nicholas Kirkwood'un Prabal Gurung markası için tasarladığı sonbahar kış 2012 sezonundan bu ayakkabılar gerçekten oldukça çekici görünüyor. Aşağıda gördüğünüz dore ve beyazı buluşturan modeli mi yoksa Diane Kruger'ın ayağındaki  dore ağırlıklı olan modeli mi daha güzel bilemiyorum; ama Diane'in ayağındakiler platformundaki detaylarla bir adım öne geçiyor sanırım.


1 yorum:

  1. dianecigim her aman favorimdir. hic kotu giindigini gormedim henuz:))

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil