6 Eylül 2011 Salı

trend: Yılan Derisi

Yılan derisi ayakkabıların bu sezon çok "in" olduğundan bahsetmiştim. Tasarımcılar taklitlerinden sakınmamız için pahalı malzemeler kullanmak peşinde. Ama yine de benim H&M'e güvenim sonsuz, ayrıca asrın taklitçisi Steve Madden'da bu modaya kayıtsız kalamaz. 1-2 aya kalmaz biz de yılan derilerimizi çekeriz ayağımıza. Şimdi de sezondan bir kaç örnek görelim. Prada'nın pitonu hunharca kullandığı çizmelerini form ve renk olarak çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Hatta bence bu çizmeler için öldürülen yılanlara yazık, vallahi yazık günah. Miu Miu'nun pitonları ise koleksiyondaki simli funky ayakkabılarının yanında sönük kalıyor. Chloé ve Emilio Pucci'nin yılan derisi ayakkabıları ise oldukça zarif. Benim favorim ise göz alıcı turkuaz rengiyle yüksek ökçeli, platformlu ve bilekten bağlı modeliyle Gucci oldu.

Gucci
Emilio Pucci
Miu Miu
Valentino

Prada
Chloé





Ünlüler de haliyle tercihlerini yılan derisinden yana kullanıyor. Kate Bosworth, Venedik Film Festivali'nde kırmızı halıda giymek üzere muhteşem bir Valentino tercih etmiş. Bileğindeki deri sicimler ve tabanındaki zımbalarla sıradanlıktan uzaklaşan bu ayakkabıları oldukça hoş taşımış. Kıyafetinin sakinliği ayakkabılarını ön plana çıkarmış. (Ya da ben ayakkabı delisi olduğumdan sadece onları görüyorum)

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder