9 Eylül 2011 Cuma

IFW 2011

Malum her canlı bir gün Fashion Week'e katılacaktır diye bir durum yok, bende her yıl olduğu gibi bu yıl da moda haftalarını evimin konforunda internetten takip ediyorum. hıh. Ne öyle süslencen de defileye gitcen de angarya... (yazar burda "böüü beni de götürün" demek istiyor)
Markafoni Blog sağolsun defileleri, backstageleri ve hatta street style dosyalarıyla gitmiş kadar oldum. Ayakkabı konusuna gelince, defilelere şöyle bi baktım ama çok da aman aman bişey yok sanki. Buna karşın sokaktaki insan baya başarılı tercihler yapmış. (Sokaktaki insan dediğim de Burcu Esmersoy filan; bu yüzden götürmüyorlar beni, benden öyle sokaktaki insan da çıkmaz) Sadece pabuçlar değil tabi kıyafetlerin bir çoğu da şahane, tabi o başka blogların konusu, açınız bakınız. Ben blogdaki fotoğraflar içinden favorilerimi seçtim;

Bu hanım hanımcıkla asi ruh arası gezinen zımbalı ayakkabılar Valentino'nun 2011 İlkbahar/Yaz koleksiyonundan. Sevgili Burcu Esmersoy dantelli elbisesinin altına giydiği bu ayakkabıları kendine yakıştırmış. Hatta Burcucum çok güzel çıkmışsın.

Christian Louboutin'in Güney Amerika yerlisi havası taşıyan bu ayakkabısının adı Ulona ve yanılmıyorsam 2010 ilkbahar/yaz sezonundan. Sakin bir kıyafete renk katmak için güzel bir seçim ama ablanın devamı yoktu blogda, o yüzden umarım üst tarafı da pantolonunun paçası kadar sadedir.

Aşağıdaki diğer ayakkabıları ise tanımlanamayan uçan cisim ilan ediyorum, ama güzeller. Özellikle en sondaki ayakkabıya bayıldım. Tuğba Ünsal'ın bu ayakkabıları kendisine çok çok yakışmış. Güle güle giysin efendim.






edit: Tuğba Ünsal'ın ayakkabılar da Louis Vuitton imiş bunu da bilmeyen kafamı kıriyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder