17 Temmuz 2012 Salı

ünlü pabuçlar: Marion Cotillard

En sevgilims serilerden biri Batman'in Christopher Nolan elinden çıkma son filmi The Dark Night Rises'ın premierleri New York ayağıyla başladı. Christian Bale, Gary Oldman, Joseph Gordon-Levitt, Liam Neeson gibi izlemekten çok büyük keyif aldığım beylerin yanı sıra pek sevmediğim Anne Hathaway ve biricik prensesim Marion Cotillard'ı da bünyesinde barındıran bu filmi uzun zamandır bekliyordum. Hatta 27 Temmuz'da gösterime girecek filmin ilk gün seansına biletimi dahi aldım. Eee konu bu kadar sevdiğim bir seri olunca tüm premierleri de takibimde olacak benden söylemesi. 

New York premierine yine saf güzelliği ve prenses edasıyla katılan Marion Cotillard'ın elbisesi Christian Dior couture. Ayakkabıları ise bu yıl bol bol kırmızı halı görmüş Christian Louboutin tasarımı "Lady Max" modeli. Ayakkabıların rock-chic tarzıyla kıyafetin masum havasını pek örtüştüremedim ben ama Marion ablamın da Batman'in de kredisi bende büyük, o yüzden ilk premierden laf etmek istemiyorum.

1 yorum:

  1. bu ayakkabılara bayılmıştım premier fotoğraflarını ilk gördüğümde ama taşlı ışıltılı bilmemneli bir şey sanmıştım. zımbaymış! :o

    YanıtlaSil