12 Haziran 2012 Salı

trend: Bol tüylü ayakkabılar

Kürklü, tüylü ayakkabılar aslında geçtiğimiz kış da oldukça modaydı ve hatta şurada bu konuya değinmiştim. Sonbahar/kış 2012 koleksiyonlarında da artarak etkisini sürdüren kürk farklı şekillerde karşımıza çıkmaya devam ediyor. Renk renk kürklerle bezeli bu modellere bu sıcakta neden bakıyoruz diye düşünüyor olabilirsiniz ama ben alışveriş konusunda her zaman outlet mantığında çalışıyorum. Yazın kışlıkları, kışın yazlıkları almak her zaman daha uygun oluyor. O yüzden bu trendi de kafamızın bir köşesine yazıp, indirimin de indirimi olan kıyıda köşede kalmış kışlık ürünlere alıcı gözle bakalım.
Diego Dolcini                                                    Burak Uyan
                                             Fendi                                                    Alexander Mc Queen

Üç beş tüy beni tatmin etmez, ben bu ayakkabıları iddiamla döverim diyorsanız da baştan aşağı tüylerle bezeli aşağıdaki modeller tam size göre. Stil konusunda biraz daha cesursanız tamamen kürklere gömülmüş bu botlar size +10 cool points kazandırabilir.

                                         Casadei                                                Christian Dior
Alexander McQueen                                            Michael Kors

Peki bu botlar nasıl giyilir? Konu kocaman chunky botlar olunca skinny jeanler ve kilotlu çoraplar en büyük dostumuz. Botların iddiasını en iyi şekilde ortaya çıkarabilme için bacak silüetini mümkün olduğunca dar tutmakta yarar var. Durum böyle olunca da çok kalın bacakları kaldırmıyor bu trend tabi. Bununla beraber sopa-bacak-sendromu'na yakalanmış kızların da bu tip kombinlerle pek iyi durmadığı gerçek. Yine en ideali sağlıklı, biçimli, fit bacaklar.
Bu kürk hadisesinde bir konuya da değinmeden geçemeyeceğim. Sahte kürkler en az gerçeği kadar güzel diye düşünüyorum ve de bir hayvanın derisini giymiyor olmanın verdiği vicdanı rahatlık da paha biçilemez.

2 yorum:

  1. allahımm mukslar gibii, ondan ötesi çok abartılı geliyor banaaa, giymek cesaret isterrr :)

    YanıtlaSil
  2. tüye-kürke boğulan botları hiçbir zaman sevemedim, estetikten yoksunlar bana göre. yine de son resimde en sağdaki hatunun stili gözüme hoş geldi.

    YanıtlaSil