8 Aralık 2011 Perşembe

ünlü pabuçlar: Michelle Pfeiffer



İtiraf ediyorum Mişel Fayfır yazarken googledan kopya çektim. Yılların güzelliği, 90ların afet-i devranıydı o, ama o zaman da adını yazmayı bilmezdim. Hoş bakıyorum kendisini mumyalamış galiba çünkü hala aynı gerginlikte gözüküyor. Son 15 senedir hiç değişmedi sanırım. Kendisi New Year's Eve isimli filmin New York galasına katılmış bu kombiniyle. Film bildiğiniz bir sürü ünlünün oynadığı tatil sezonu filmi. Valentine's Day gibi,  Love Actually gibi. Ben çok seviyorum bu tarz filmleri izlemeyi, insanın içi pamuk şeker gibi yumuşacık oluyor.  Michelle'ciğime ve ayakkabılarına dönecek olursak ayağında bir çift Yves Saint Laurent var. Vogue Türkiye'nin dediğine göre de bu ayakkabılar 795 Euro'cukmuş. Allah sahibine bağışlasın, ne diyeyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder