6 Aralık 2011 Salı

Ayakkabı Dünyası'ndan kış seçmecesi

Bu ayki Vogue'u karıştırırken bir sayfada kalakaldım. Ayakkabı Dünyası reklamıydı. Ama ayakkabılar desen Dior'lar, Louis Vuitton'lar, neler neler. Çakma ürün olayına genellikle çok karşı olmamakla beraber çakma üreticinin bu denli rahat davranabilmesine kesinlikle karşıyım. Hele ki Ayakkabı Dünyası gibi üretim kaynakları zengin bir marka düzgün tasarımcılarla çalışıp kendi modellerini üretebilmeli diye düşünüyorum. Hadi başka modelleri kopyalayacaksın, bari tam yap da severek giyilsin ayakkabılar di mi. Teallam...

Şimdi koleksiyondan bir seçki sizlere. Yanlarında da "esin kaynakları"...

 Ayakkabı Dünyası                                              Christian Dior

  Ayakkabı Dünyası                                    Louis Vuitton
   Ayakkabı Dünyası                                                 Miu Miu

Bir kaç model daha oldu gözüme çarpan ama üşendim şimdi... Ama en çarpıcıları bunlardır herhalde. Hele ki kış sezonunun favori botum dediğim Dior'ları görünce şaşırmadım desem yalan olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder